Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
+36 20 407 6420

Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

megrendelt terméket / termékeket az Expressone futárszolgálattal szállítjuk házhoz vásárlóinknak, illetve személyes átvétel esetén a Modell & Hobby Kft. Budapest 1117, Október 23. u. 8-10 (Allee, a volt Budai Skála helyén, 2. emelet) található üzletében tudja átvenni személyesen a vásárlónk.

Rendelt termékének megérkezési időpontját a Expressone futárszolgálattal tudja pontosítani, kérjük rendelését követő 2 munkanap elteltével hívja az alábbi Expressone ügyfélszolgálati
telefonszámot
 amennyiben a kiérkezés időpontja felől szeretne érdeklődni.

Expressone csomagküldő elérhetősége:

Telefon:

+36 1 8 777 400

+36 1 8 777 444

E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

 

Az Allee bevásárlóközpontban található üzletünk nyitva tartása:

Hétfőtől-Szombatig: 10-21 óráig,

Vasárnap: 10-19 óráig

Telefonszám: (1) 577 4977

Utánvételes vásárlás esetén a szállítási költség Magyarország teljes területére 1500 Ft. Amennyiben a megrendelés értéke meghaladja a 30.000 Ft-ot, akkor a kiszállítás költsége 0 Ft, azaz ingyenes.

A rendelés feldolgozása utánvételes rendelés esetén.

Miután Ön elküldte a rendelését, az megjelenik a rendszerünkben. A rendelések számától függően igyekszünk minél gyorsabban elkezdeni a munkát az Ön rendelésével. Ekkor átállítjuk a rendelés állapotát folyamatban lévőre. Összeszedjük a rendelésbe szereplő termékeket és kiszámlázzuk a rendelésben megadott számlázási névre. Amennyiben valamelyik termékkel valami probléma lenne, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot és leegyeztetjük a kérdést. Ha minden rendben, akkor számlázás után becsomagoljuk a termékeket és továbbítjuk a ExpressOne futárszolgálatnak. Ekkor átállítjuk a rendelés állapotát elküldve-re. Erről emailt is küld a rendszerünk Önnek. Ezután elvileg a következő munkanapon kiszállítják Önnek a csomagot.

Előfordulhat, hogy Ön olyan terméket rendel meg, amely nincs raktáron vagy időközben kifogyott. Ilyen rendelés esetén e-mailben vagy telefonon keressük Önt és tájékoztatjuk a termék legközelebbi beérkezésének időpontjáról. Amennyiben ez az időpont Önnek nem megfelelő, akkor töröltetheti a rendelését.

Igyekszünk a termékek csomagolását úgy elvégezni, hogy ne sérüljenek a csomagban lévő dolgok. Kérjük átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Amennyiben sérült a csomag, akkor ezt jelezze a kézbesítő futárnak és készítsenek róla jegyzőkönyvet, amit a futár aláír.

FIGYELEM! A Karácsonyi ünnepek miatti nagyszámú csomagok kézbesítését a futárszolgálatok akadozva tudják teljesíteni, ezért az ünnepek előtti időszakban előfordulhatnak több napos csúszások a csomagok kézbesítésénél. Kérjük rendelje meg időben a kívánt termékeket, hogy biztosan ott legyenek a karácsonyfa alatt. A futárszolgálatok ígérete szerint a december 15-ig feladott csomagokat tudni fogják kézbesíteni karácsony előtt.

Személyes átvétel:

A megrendelt termékeket alábbi üzleteinkben van lehetőség személyesen átvenni. Személyes átvétel esetén semmilyen szállítási költség nincsen.

Személyes átvétel (nyitvatartási időben: H-Sz 10:00-21:00, V 10:00-19:00) - ALLEE Bevásárlóközpontban lévő Modell & Hobby szaküzletben.

1117 Budapest, Október 23. u. 8-10, ALLEE Bevásárlóközpont 2. emeletén található Modell & Hobby szaküzletben. Tel.: (1) 577 4977

A rendelés feldolgozása helyszíni átvételes rendelés esetén.

Miután Ön elküldte a rendelését, az megjelenik a rendszerünkben. A rendelések számától függően igyekszünk minél gyorsabban elkezdeni a munkát az Ön rendelésével. Ekkor átállítjuk a rendelés állapotát folyamatban lévőre. Összeszedjük a rendelésbe szereplő termékeket és félre rakjuk a rendelésben megadott névre. Amennyiben valamelyik termékkel valami probléma lenne, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot és leegyeztetjük a kérdést. Ha minden rendben, akkor átállítjuk a rendelés állapotát átvehetőre. Ekkortól átvehető a termék a rendelésben megadott üzletünkben.

A megrendelt terméket 3 napig rakjuk félre.